Algemene vragen

 

Ik ben winkelier / gastronom. Vanaf welke hoeveelheid kan ik kortingen verwachten?

Onze prijzen zijn biezonder scherp gecalculeerd. Voor deze reden kunnen wij u pas vanaf een bestelling van 12 barkrukken kortingen geven. Wenst u een individuel offerte te ontvangen,kunt u deze via de link die u onderaan op onze site vindt aanvragen.

Kan ik mijn barkrukken zelf komen ophalen?

Een afhaling is helaas niet mogelijk. Wij zijn een internetbedrijf zonder winkelruimte. Voor deze reden zijn de verzendkosten heel laag gehouden.

Door wie wordt rattan-meubels.nl aangeboden?

Bestellen via internet is altijd verbonden met vertrouwen. Ons bedrijf CLP Trading GmbH uit Bielefeld bestaat al vele jaaren en heeft zich een naaam gemaakt in online-handel. Verder informatie over ons bedrijf vindt u op www.clp-trading.de.

Is het mogelijk de barkrukken ergens te zien en uit te probeeren?

Helaas niet. Kosten voor een showroom en personeel zouden wij moeten omrekenen op onze prijzen, waardoor de prijzen bijna zouden verdubbelen. Een prijsvoordeel zou dus niet meer gegeven zijn.

Rechtliche Information zum Vertragsschluss

Die Darstellung der Produkte im Online-Shop stellt kein rechtlich bindendes Angebot, sondern einen unverbindlichen Online-Katalog dar. Durch Anklicken des Buttons Bestellung senden geben Sie eine verbindliche Bestellung der im Warenkorb enthaltenen Waren ab. Die Bestätigung des Eingangs Ihrer Bestellung erfolgt zusammen mit der Annahme der Bestellung unmittelbar nach dem Absenden durch automatisierte E-Mail. Mit dieser E-Mail-Bestätigung ist der Kaufvertrag zustande gekommen.

Verzending

Hoe hoog zijn de verzendkosten die aanvallen?

Wij probeeren de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Voor deze reden hebt u heel lage verzendkosten per stuk. U vindt de verzendkosten in de productbeschrijving naast de levertijden.

Hoe loopt de verzending af?

De producten zijn op stock en worden dus nog dezelfde dag verzonden am (in geval van rembours, bij vorafbetaling zodra uw betaling op ons rekening geboekt is). Wij verzenden met DPD.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Uiteraard leveren wij ook in het europeese buitenland. De landen die wij beleveren en de verzendkosten daarvoor vindt u terug in de productbeschrijving. Landen die daar niet genoemd zijn kunnen wij helaas niet beleveren

Wat gebeurt als ik bij aanlevering niet thuis ben?

Uw order wordt door DPD gelevert. De levertijd vindt u in de productbeschrijving. Helaas kunnnen wij u geen precies uur aangeven wanneer geleverd gaat worden, omdat de paketservice iedere dag een andere route neemt.Het is GEEN probleem als u niet thuis bent. De paketservice maakt gemiddeld drie pogingen en zal iedere keer een info in uw brievenbus achterlaten. U kunt desnoods zelf contact op nemen met de paketservice en een termijn afspreken.

Betaling

Welke betaalmethodes biedt u aan?

U kunt bij ons betalen per rembours( +19,90€), via vorafbetaling ( overschrijving), credit card of Paypal.

Ik ben klant uit het eu-buitenland en ik heb een BTW.Nr.? Kan ik zonder BTW kopen?

Als u ondernemer in een van de eu-lidstaten bent en een geldige BTW Nr. hebt, kunt u bij ons kopen zonder de BTW te moeten betalen. Uw kunt uw order gewoon op onze website plaatsen. In het vakje 'bericht' noteerd u uw BTW.nr en bevestigd uw aankoop. LET OP: De prijzen in uw winkelmand zijn nog steeds incl. BTW. U ontvangt vlak na uw aankoop van ons een nieuwe faktuur zonder BTW. Graag dat u met de betaling wacht tot u deze nieuwe faktuur ontvangen hebt!

Garantie

Welk garantie geeft u op uw artikelen?

Uiteraard geniet u de volle 2 jaar wettelijke garantie.